Job 24 van 31


Report this listing

Solliciteren



Payroll Advisor


Functie

Onze klant is een middelgroot kantoor dat diensten verstrekt aan KMO/MKB ondernemingen en buitenlandse ondernemers met activiteit in België middels vaste inrichting of afzonderlijke vennootschap. Ook de vrije beroepsbeoefenaar en particulier behoren tot de doelgroep.

De dienstverlening omvat het volledig traject gaande van alle administraties en formaliteiten bij de opstart van een activiteit (vergunningen, inschrijvingen, enz.) tot de volledige administratieve, sociale, fiscale en juridische opvolging.

Hoge kwaliteit van dienstverlening, snelle en juiste informatieverstrekking, persoonlijke aandacht voor de cliënt, en korte communicatielijnen vormen de sterkte van het kantoor.

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een payroll advisor met een goede kennis van sociale wetgeving en ervaring in de Belgische loonadministratie.

  • Je verzorgt de loonverwerking en uitbetaling van de lokale klantenportefeuille van A tot Z
  • Je staat in voor de personeelsadministratie van een wijd gamma aan klanten binnen diverse sectoren
  • Je bent een aanspreekpunt voor klanten omtrent hun HR-gerelateerde vragen
  • Je adviseert klanten omtrent hun HR-beleid in overleg met onze sociaal juridische afdeling
  • Je bent/blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen sociale wetgeving en geeft hierover graag advies aan je collega’s.
  • Je komt terecht in een hecht team
  • Je biedt ondersteuning aan andere afdelingen binnen ons bedrijf indien zij vragen hebben omtrent de loonadministratie

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelor denk niveau en ervaring in een payroll functie
  • Een goede kennis van de sociale wetgeving is absoluut noodzakelijk
  • Je werkt nauwgezet
  • Je bent accuraat, matuur en discreet
  • Je kan de juiste prioriteiten stellen om zo tijdig alle verschillende taken af te werken
  • Je bent hands-on en krijgt energie van deadline en uitdagingen
  • Je kan zelfstandig werken maar overlegt met collega’s bij vragen en problemen
  • Dat is al heel veel, maar als we één woord op je mogen plakken dan is dat ‘teamspeler’. Mag er wat humor bij? Dan is ons plaatje compleet!
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren

Solliciteren

Nancy Taets
0476957246
hr@bigc.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht